Μιλώντας με τα πουλιά

άτιτλο
ή αλλιώς
"μιλώντας με τα πουλιά"
ή αλλιώς
"μεταφράζοντας τα πουλιά"

Μετάφραση

Δυο λόγια

Η φωτογραφία μερικές φορές αδικεί τα όμορφα ή τα άσχημα που είδαν τα μάτια.
Δεν παύουν όμως να θυμίζουν σκηνές και στιγμές της ζωής.
Για τον καθένα μια φωτογραφία δείχνει μόνο μια εικόνα.
Για τον φωτογράφο όμως, θυμίζει και τόσα άλλα πράγματα, συνάμα!
(π.χ. συναισθήματα, γεγονότα της ημέρας, παρέα εκείνης της στιγμής, λόγια κ.λ.π)
Αυτός είναι ο λόγος που εγώ κρατάω και τις μη καλές φωτογραφίες.
Οι φωτογραφίες είναι για μένα ένα βουβό, αποκρυπτογραφημένο και πολύ προσωπικό ημερολόγιο.

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ

Στις 25, γιόρταζα και κερνούσα γλάρους.
Έκανα όνειρα πως όλη μέρα και την νύχτα θα ανέβαζα τις άπειρες φωτογραφίες που έχω.
Δεν τα κατάφερα όμως να καθήσω στο ίντερνετ, ούτε τη μέρα, ούτε την νύχτα.
Στην σύντομη βόλτα που βγήκαμε να κεράσουμε δυο φίλους, μετά τη δουλειά, εγώ στο μυαλό μου είχα τους γλάρους...
Έλεγα από μέσα μου:
Τώρα, πέρασε η γιορτή μου! Τι τίτλο θα βάλω; "Κερνάω γιατί γιόρταζα;"
Κάπου εκεί, σκέφτηκα και τον τίτλο!
Είπα:
Θα γράψω "ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ" και θα ανεβάσω τους γλάρους μου ξημερώματα!
Έλα όμως, που πόναγε και το δόντι, ήμουνα και κουρασμένη κι είχε ξημερώσει ήδη!
Κι απόψε είπα:
Ας πάω μια βόλτα στα παιδιά που μου έγραψαν τουλάχιστον, γιατί πολύ γαιδούρα κι εγωίστρια έγινα τελευταία!
Και πήγα! Και πήγε 2 και 5, παρακαλώ!
Με λίγα λόγια!
Ο τίτλος που σκέφτηκα δένει με τρείς λόγους.
Τον δεύτερο τον ανακάλυψα το απόγευμα, που ξεδιάλεγα φωτο των γλάρων και είδα πως ανέβασα πιο πρόσφατες, ενώ παρέμειναν στην αφάνεια εκείνες που μου έδωσαν μεγάλη χαρά, που ήρθαν για δεύτερη φορά στο περίπτερο, κι ας μην ήταν καλές σαν φωτογραφίες.
Ο τρίτος λόγος είναι, που δεν αναφέρθηκα στην γλαρένια μου που είναι σήμα κατατεθέν της, ενώ την σκεφτόμουνα. Έγραψα ότι τις αφιερώνω σε όλους, για να μην παρεξηγηθούν οι υπόλοιποι φίλοι μου. (Σε κείνους τι θα χάριζα; Κι αν χάριζα κάθε ποστ σε καθέναν, καλά θα ήταν. Το σκέφτηκα. Αν όμως ξέχναγα κάποιον, να πάλι οι παρεξηγήσεις!)
Απόψε όμως, που ήρθε η γλαρένια μου και μου ευχήθηκε για την γιορτή μου, πολύ με συγκίνησε! Της είπα να διαλέξει γλάρους ασφράγιστους και να της τους χαρίσω. Μετά όμως που πήγα στο μπλογκ της και είδα πως είχε γενέθλια κι εγώ δεν πήρα χαμπάρι, είπα:
ΤΕΛΟΣ!
Ειδικό αφιέρωμα στην γλαρένια μου, ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ!
Δένει μια χαρά και με τον τίτλο!

Αυτοί είναι οι τρεις εξηγήσεις του τίτλου και όσα ποστ τραβήξουν...
Και αύριο και μεθαύριο!
Αν και τα είχα ψιλοβαρεθεί λιγάκι τα γλαράκια μου και έλεγα ν' ανεβάσω φωτο του χειμώνα.
Δε βαριέσαι. Άμα έρθει ο χειμώνας, θα τις ανεβάσω!

Κι όσο για τους υπόλοιπους φίλους μου, ξέρω ότι δεν θα παρεξηγηθούν!
Σίγουρα θα "μαζέψω" άλλες φωτο και θέματα και θα τους τα χαρίσω!
Ξέρουν αυτοί και περιμένουν...
Κάτι σαν την μάννα ... και το χωριό.
Είναι εκεί και με περιμένουν...
Απ' τον Αύγουστο έχω να πάω!
Αν πάω όμως...
Ε, ρε "ΜΑΖΕΜΑ"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Με λένε Κατερίνα Δεσπότη - Σταματίου, Παπαθεοδώρου.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Γλαροτράγουδα

Συνολικές προβολές σελίδας